Chockladsims

Alla inlägg under januari 2013

Av Matilda - 21 januari 2013 15:00

Om 4 dagar ska vi åka och köpa The sims 3 Årstider, och det ska bli jättekul! Men problemet är att det bara finns 3 st spel kvar i lagret, så då får man väl hoppas på att jag hinner före de andra som vill ha spelet. Butiken heter Webbhallen och spelet kostar bara 179 kr där. The sims 3 Övernaturligt finns också där och jag är inte riktigt säker på om jag ska köpa Årstider eller Övernaturligt.. Ni kan väl kommentera  vad ni tycker!


Ja, jag vet.. Jag har varit en väldigt dålig bloggare men från och med nu kommer jag ladda upp minst ett faktainlägg om dagen. Sen när jag har något av de nya spelen så ska jag blogga jättemycket! 

Designen på bloggen är inte riktigt så fin. Det enda jag har gjort är en ny header. Jag ska lägga till google translate och så senare, men först måste jag komma igång med bloggandet igen. Det är verkligen synd att så många läsare försvann från bloggen.. Sprid gärna bloggen på fb och andra sociala nätverk!  

 

                                                                               (En bild jag tog över Sunset Valley)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen till min blogg om The sims 3! Jag som driver bloggen heter Matilda och jag är tolv år gammal. Jag gillar The sims 3 (såklart), mina vänner och bildbehandling

Har du någon fråga?

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Do you not talk swedish?

Omröstning

Vad ska jag ha för bakrundsbild
 Djur
 Frukt
 Bilar
 Sims
 Prickar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards