Chockladsims

Alla inlägg under mars 2012

Av Matilda - 13 mars 2012 17:24


Återuppliva de döda



När en av simmarna i hushållet har dött ligger det en stålburk på golvet (en grav om simmen har dött utomhus) Då ska du lägga den i en vuxens eller en ungdoms katalog. Sedan kommer simmens mobil att ringa och då får du en utmaning som heter ''Milda andar''. Samtalet kan simmen senast få efter 3 dagar.   När du har godkänt samtalet ska hon/han åka till forskningsanläggningen och utföra upgiften genom att klicka på det gula alternativet. När du går ut från forskningsanläggningen så får du tillbaks din sim!

(Efterfrågad av söta Emilia) 


 

Av Matilda - 5 mars 2012 09:15

Jag ska påbörja en serie, men jag vet dock inte vad den ska handla om. Så det skulle vara jättegulligt av er om ni kommer med lite komentarer med idéer till serien. Det behöver inte vara seriösa idéer, det skulle bara vara roligt med en lite rolig serie.. Eller vad tycker ni? Många har med väldigt alvarliga serier på sina bloggar, och de kan vara jättebra men.. Jag suger på att vara alvarlig, så släng in ideér!


Av Matilda - 2 mars 2012 19:49

Om ni inte har något för er kan ni checka dessa videor. Kram på er  

Av Matilda - 2 mars 2012 08:06

När min vampyrsim hade vart för länge i solen så dog den.. Såklart. Men det hände något skitkonstigt. När liemannen hade gjort sitt så flög han inte iväg. Han stannade och stod utanför vampyrsimmens lägenhet. Sen tog han fram en bok och läste . Och han stannade där i ungefär 7 timmar (på sims) Jag tror jag hade en bild från den händelsen. Här får ni se. Hejdåå

   

Presentation


Hej och välkommen till min blogg om The sims 3! Jag som driver bloggen heter Matilda och jag är tolv år gammal. Jag gillar The sims 3 (såklart), mina vänner och bildbehandling

Har du någon fråga?

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Do you not talk swedish?

Omröstning

Vad ska jag ha för bakrundsbild
 Djur
 Frukt
 Bilar
 Sims
 Prickar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards